loading...

سفارش پروژه دانشجویی

C ++ یک زبان برنامه نویسی سطح متوسط ​​است که توسط Bjarne Stroustrup از سال 1979 در آزمایشگاه های بل تولید شده است. C ++ در سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز ، سیستم عامل Mac و نسخه های مختلف UNIX قاب

مهلایی بازدید : 54 پنجشنبه 08 آبان 1399 زمان : 13:55 نظرات (0)

C ++ یک زبان برنامه نویسی سطح متوسط ​​است که توسط Bjarne Stroustrup از سال 1979 در آزمایشگاه های بل تولید شده است. C ++ در سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز ، سیستم عامل Mac و نسخه های مختلف UNIX قابل اجرا است. این آموزش C ++ روشی ساده و کاربردی برای توصیف مفاهیم C ++ برای مبتدیان تا مهندسان نرم افزار پیشرفته در پیش گرفته است.
چرا C ++ یاد بگیریم

C ++ برای دانشجویان و متخصصان کار باید یک مهندس نرم افزار عالی باشد. برخی از مزایای اصلی یادگیری C ++ را لیست می کنم:

    C ++ بسیار به سخت افزار نزدیک است ، بنابراین شما فرصتی برای کار در سطح پایین پیدا خواهید کرد که به شما امکان کنترل زیادی از نظر مدیریت حافظه ، عملکرد بهتر و در نهایت توسعه نرم افزار قوی را می دهد.

    برنامه نویسی ++ C درک روشنی از برنامه نویسی شی گرا به شما می دهد. هنگامی که جداول مجازی و نشانگرهای جدول مجازی یا شناسایی نوع پویا را پیاده سازی می کنید ، اجرای چند شکلی سطح پایین را درک خواهید کرد.

    ++ C یکی از زبانهای برنامه نویسی سبز است که میلیون ها سازنده نرم افزار آن را دوست دارند. اگر شما یک برنامه نویس عالی C ++ هستید ، هرگز بدون کار نخواهید نشست و مهمتر اینکه برای کار خود بسیار پردرآمد خواهید شد.

    C ++ پرکاربردترین زبانهای برنامه نویسی در برنامه ها و برنامه های سیستمی است. بنابراین می توانید حوزه مورد علاقه خود را برای توسعه نرم افزار انتخاب کنید.

    C ++ واقعاً تفاوت بین کامپایلر ، پیوند دهنده و لودر ، انواع مختلف داده ، کلاسهای ذخیره سازی ، انواع متغیر محدوده آنها و غیره را به شما می آموزد.

هزاران دلیل خوب برای یادگیری برنامه نویسی C ++ وجود دارد. اما یک چیز مطمئناً ، برای یادگیری هر زبان برنامه نویسی ، نه تنها C ++ ، فقط باید کد بزنید ، و کد بزنید و در آخر کد تا زمانی که متخصص شوید.


سلام جهان با استفاده از C ++

فقط برای اینکه کمی در مورد برنامه نویسی C ++ به شما هیجان زده شود ، قصد دارم یک برنامه متداول کوچک C ++ Hello World را به شما ارائه دهم ، شما می توانید با استفاده از لینک Demo آن را امتحان کنید

C ++ مجموعه فوق العاده ای از برنامه نویسی C با اجرای اضافی مفاهیم شی گرا است.
نسخه ی نمایشی زنده

# شامل <iostream> شود
استفاده از namespace std؛

// main () محلی است که اجرای برنامه آغاز می شود.
int main () {
   cout << "سلام به جهان"؛ // سلام جهان را چاپ می کند
   بازگشت 0؛
}

کامپایلرهای C ++ زیادی در دسترس است که می توانید برای کامپایل و اجرای برنامه فوق الذکر از آنها استفاده کنید:

    سیب ++. کد Xcode

    Bloodshed Dev-C ++

    صدای C ++

    Cygwin (GNU C ++)

    Mentor Graphics

    MINGW - "مینیمالیست GNU برای ویندوز"

    منبع GNU CC

    IBM C ++

    اینتل C ++

    Microsoft Visual C ++

    اوراکل C ++

    HP C ++

ارائه لیست کاملی از تمام کامپایلرهای موجود واقعاً غیرممکن است. دنیای ++ C خیلی بزرگ است و اتفاقات جدید زیادی در حال رخ دادن است.
برنامه های برنامه نویسی ++ C

همانطور که قبلاً اشاره شد ، C ++ یکی از پر کاربردترین زبانهای برنامه نویسی است. تقریباً در همه زمینه های توسعه نرم افزار حضور دارد. من قصد دارم تعداد کمی از آنها را در اینجا لیست کنم:

    توسعه نرم افزار کاربردی - برنامه نویسی C ++ تقریباً در توسعه تمام سیستم عامل های اصلی مانند ویندوز ، Mac OSX و Linux استفاده شده است. جدا از سیستم عامل ها ، قسمت اصلی بسیاری از مرورگرها مانند Mozilla Firefox و Chrome با استفاده از C ++ نوشته شده است. C ++ همچنین در توسعه محبوب ترین سیستم پایگاه داده به نام MySQL استفاده شده است.

    توسعه زبان های برنامه نویسی - C ++ به طور گسترده ای در توسعه زبان های برنامه نویسی جدید مانند C # ، Java ، JavaScript ، Perl ، UNIX’s C Shell ، PHP و Python و Verilog و غیره استفاده شده است.

    برنامه نویسی محاسبات - C ++ به دلیل سرعت بالا و کارایی محاسباتی ، بهترین دوستان دانشمندان است.

    توسعه بازی ها - C ++ بسیار سریع است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا برای عملکردهای فشرده CPU برنامه نویسی رویه ای انجام دهند و کنترل بیشتری بر سخت افزار فراهم می کند ، به همین دلیل به طور گسترده ای در توسعه موتورهای بازی استفاده شده است.

    سیستم جاسازی شده - C ++ به شدت در توسعه برنامه های پزشکی و مهندسی مانند نرم افزار برای دستگاه های MRI ، سیستم های پیشرفته CAD / CAM و غیره استفاده می شود.

این لیست ادامه دارد ، مناطق مختلفی وجود دارد که توسعه دهندگان نرم افزار با خوشحالی از C ++ برای تهیه نرم افزارهای عالی استفاده می کنند. من به شما بسیار توصیه می کنم C ++ را بیاموزید و نرم افزارهای بزرگی را به جامعه کمک کنید.
حضار

این آموزش C ++ برای مبتدیان تهیه شده است تا به آنها کمک کند مفاهیم اساسی تا پیشرفته مربوط به C ++ را درک کنند.
پیش نیازها

قبل از شروع تمرین با انواع متنوعی که در این مقاله آموزشی ++ C آورده شده است ، ما فرض می کنیم که شما از قبل از اصول برنامه های رایانه ای و زبان برنامه نویسی رایانه آگاهی دارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,064
  • بازدید کلی : 5,082