loading...

سفارش پروژه دانشجویی

من ناامیدی و چالش هایی را تجربه کرده ام که رهبران در مدارس از دو طرف حصار با آن روبرو هستند. من بعنوان یک معلم و رهبر مجبور شدم دائماً تغییر پست هدف بدهم و سازگار شوم ، در محدود کردن مهلت ها و محدودیت

مهلایی بازدید : 175 شنبه 10 آبان 1399 زمان : 23:35 نظرات (0)

من ناامیدی و چالش هایی را تجربه کرده ام که رهبران در مدارس از دو طرف حصار با آن روبرو هستند. من بعنوان یک معلم و رهبر مجبور شدم دائماً تغییر پست هدف بدهم و سازگار شوم ، در محدود کردن مهلت ها و محدودیت های زمانی کار کنم و همچنان سعی کنم آرام و جمع باشم. من به عنوان مشاور در LearnMaker با طیف گسترده ای از تیم های رهبری کار می کنم تا تئوری های مدیریت موثر پروژه را در مدرسه اعمال کنم.
مدیریت پروژه در مدرسه

در این مقاله من ایده ها ، مراحل عملی و تجربه شخصی شامل بیش از ده سال در آموزش و پرورش و بیش از سه سال کار با شرکت های چند ملیتی را ارائه خواهم داد تا آنچه را که یافته ایم خوب است با شما به اشتراک بگذارم.

بنابراین برای شروع ، یکی از سیستم های اساسی که هر مدرسه باید توسعه دهد ، توانایی مدیریت پروژه ها است. با یک فرایند مدیریت ساده ، مدارس می توانند مشکلات مربوط به سازمان ، ارتباط و پیگیری را برطرف کنند. در این پست 5 مرحله در مورد چگونگی انطباق و بکارگیری این فرایندها در مدرسه شما ارائه می دهم.
1. همه را در حلقه نگه دارید

تا به حال به جلسه ای رفته اید که بیش از دو ساعت به طول انجامیده است یا موارد قبلی هرگز رعایت نشده اند؟



حرفه تدریس من با جلساتی از این دست پر بود ، در حقیقت بیشتر جلساتی که شرکت می کردم به ندرت کمتر از یک ساعت بود و غالباً به بحث درباره موضوعی کاملاً بی ربط با وظیفه انجام می شد.

غالباً دستور کار جلسه روزانه ارسال می شد ، اتاقها لحظه آخر تغییر می کردند ، حاضران مهم غایب بودند و موارد در طول جلسه عوض می شد. خیلی پربار نیست.

نکته اصلی داشتن یک سیستم است که در آن همه در حلقه نگه داشته می شوند. شاید لازم باشد با افراد درون تیم خود مکالمه خصوصی داشته باشید اما یک سیستم ساده و ساده ضروری است ، برای این کار ما از MeisterTask استفاده می کنیم.

همکاری در زمینه مدیریت پروژه MeisterTask در مدرسه

یکی از مشکلات هنگام مدیریت یک پروژه اطمینان از این است که به همه اطلاع داده می شود. من در بسیاری از موارد این مشکل را داشته ام. شما برای همه اعضای تیم مربوطه ایمیل ارسال می کنید اما به طور تصادفی شخصی را از لیست خارج می کنید ، بنابراین باید دوباره آن را ارسال کنید. این اقدامات به زمان نیاز دارند ، باعث ایجاد استرس و کاهش سرعت پروژه می شوند.

به همین ترتیب ، در بیشتر مدارسی که من در آنها تدریس کرده ام ، یک دستگاه ترجیحی برای استفاده وجود دارد ، بنابراین اگر با تلفن همراهی پشتیبانی نمی شوید ، اغلب باید راه حل های مختلف را حل کنید.

داشتن سیستمی که روی سیستم عامل کار می کند و واقعاً متحرک است ، فوق العاده است. این بدان معناست که اعضای تیم شما هر طور که دوست دارند می توانند اعلان داشته باشند. شاید یک پنجره بازشو در تلفن های آنها یا تجزیه ایمیل از وقایع روز. اعضای کارکنان می توانند همانطور که دوست دارند کار کنند ، در حالی که توسط سیستم هدایت می شوند و در تعامل با نحوه صلاحدید آزاد هستند ، زیرا نیازی به حضور در میز کار کلاس خود ندارند.

با استفاده از MeisterTask ، اعضای تیم در ستون سمت راست یک مکان واحد برای چت ، به اشتراک گذاری منابع و کار مشترک دارند. سیستم ساده اظهار نظر ، همراه با اعلان ها ، به این معنی است که تیم ها برای هر پروژه یک نقطه تماس دارند.

تعیین و مشاهده وظایف مدیریت پروژه در مدرسه
2. اسناد برنامه ریزی خود را زنده کنید

به عنوان یک معلم ، روند کار بر روی اسناد برنامه ریزی همیشه من را ناامید می کند.

ما جلسات برنامه ریزی را با استفاده از نسخه های مختلف همان سند پیشرفت مدرسه برگزار می کنیم - حاشیه نویسی با دست ، چاپ مجدد ، نسخه های آنلاین ، طرح ها و یادداشت ها. ساعت ها تلاش می کردیم نسخه های مختلف را تلفیق کنیم زیرا هرگز به روز نبودند.

داشتن یک مکان مرکزی برای ذخیره ، به اشتراک گذاری و کار مشترک روی منابع به معنای این است که تیم شما می تواند روی اسناد زنده کار کند ، تغییرات نسخه را نظارت کند و روی اسناد تیمی ارتباط برقرار کند و حاشیه نویسی کند.

هرچند وقت یکبار ، برنامه پیشرفت مدرسه IT ما چرخ می خورد (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه ، هنگام چاپ آنها پوشه های بزرگی بودند) و تیم ارشد و کارکنان آموزشی از طریق آن اجرا می شدند ، شاید به روز می شدند ، بیشتر در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده است یا نه. به ناچار این جلسات برای همیشه ادامه خواهد داشت و هیچ کار اساسی انجام نمی شود.

مشکل همیشه به ارتباطات می رسید. افراد از حلقه خارج شدند ، کارها انجام نشدند یا افرادی مکالمه هایی داشتند که ضبط نشده بودند. غالباً ضرب الاجل از دست می رفت.

داشتن یک سیستم مدیریت پروژه که شامل تمام جزئیات مربوطه است - تجزیه وظایف ، کارکنان مسئول ، هزینه پیش بینی شده ، مهلت و مزایای انجام وظایف - تقریباً تمام مواردی را که شاهد بوده ام حل می کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 4,941