loading...

سفارش پروژه دانشجویی

آیا می دانید MATLAB در سال 2004 حدود 1 میلیون کاربر در سراسر صنعت و دانشگاه داشته است؟ اکنون ممکن است دو برابر یا 10 برابر بیشتر از این تعداد باشد. بنابراین ، دانستن درباره MATLAB بسیار مهم است. بناب

مهلایی بازدید : 66 جمعه 01 مرداد 1400 زمان : 21:11 نظرات (0)


آیا می دانید MATLAB در سال 2004 حدود 1 میلیون کاربر در سراسر صنعت و دانشگاه داشته است؟ اکنون ممکن است دو برابر یا 10 برابر بیشتر از این تعداد باشد. بنابراین ، دانستن درباره MATLAB بسیار مهم است.

بنابراین اگر مستقیماً به این موضوع بپردازیم ، متلب چیست؟

MATLAB فرم کوتاهی برای آزمایشگاه MATrix است. این یک زبان برنامه نویسی نسل چهارم و یک محیط محاسباتی عددی چند پارادایمی است. MATLAB اجازه می دهد تا دستکاری های ماتریسی ، توابع و رسم داده ها ، پیاده سازی الگوریتم ها ، ایجاد رابط کاربر ، رابط با برنامه های نوشته شده به زبان های دیگر که شامل C ، C ++ ، Java ، Fortran و غیره است. MATLAB به طور گسترده ای در پردازش تصویر ، پردازش سیگنال ، دانشگاهی و تحقیقاتی استفاده می شود موسسات و همچنین بنگاه های صنعتی. نکته مهم دیگر این است که بیشتر کاربران MATLAB از زمینه های مختلفی مانند علوم ، مهندسی و اقتصاد آمده اند.

Implementation-matlab

آرم MATLAB
 
ما قبلاً درباره پروژه های مهندسی زیر ایده خوبی گرفته ایم:

پروژه های جاسازی شده
پروژه های انرژی خورشیدی
پروژه های VLSI
بنابراین ، اکنون ما در حال انتشار لیست برتر پروژه های MATLAB برای دانشجویان مهندسی هستیم. این لیست شامل پروژه های پردازش تصویر با استفاده از MATLAB ، پروژه های MATLAB برای دانشجویان ECE ، پروژه های پردازش سیگنال دیجیتال با استفاده از MATLAB و ... است. همه این پروژه ها از منابع مختلف جمع آوری شده اند و برای دانشجویان مهندسی بسیار مفید هستند. این لیست به طور منظم به روز می شود.

شما می توانید سeriesالات و پیشنهادات خود را در مورد این لیست در صفحه تماس با ما بنویسید.

لیست پروژه های متلب:
طراحی و اجرای سیستم تعبیه شده سیستم الکترونیکی دیفرانسیل هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی: این پروژه مطالعه ای را درباره سیستم دیفرانسیل الکترونیکی ، یک فناوری نسبتاً جدید ارائه می دهد. در وسایل نقلیه الکتریکی برای ایجاد تعادل بهتر در مسیرهای منحنی استفاده می شود. وزن آن نسبت به دیفرانسیل مکانیکی سبک تر است و دارای سیستم تعبیه شده برای نظارت بر الکترونیک است.
سیستم نشانگر پارکینگ اتوماتیک: یافتن مکان پارک در پارکینگ های بزرگ برای بسیاری از رانندگان دشوار است. حتی اگر مدل های زیادی برای حل این مسئله وجود داشته باشد ، سیستم اتوماتیک پارکینگ اتومبیل که در اینجا ارائه شده می تواند برای استفاده بهینه از فضای پارک استفاده شود.
رمزگذاری تصویر با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی مبتنی بر هرج و مرج: الگوریتمی جدید برای رمزگذاری و رمزگشایی تصویر با استفاده از شبکه های عصبی بی نظم در اینجا ارائه شده است. هدف اصلی این پروژه استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (ANN) در زمینه رمزنگاری است.
کاربرد پردازش تصویر برای توسعه سیستم بازرسی خودکار: یک سیستم بازرسی خودکار مبتنی بر MATLAB برای استفاده صنعتی در این پروژه طراحی شده است. مفهوم پردازش تصویر برای بازرسی اشیا استفاده می شود. با استفاده از این برنامه می توان الگو یا هندسه یک شی را تشخیص داد.
استفاده از MATLAB برای اندازه گیری قطر یک شی در یک تصویر: با استفاده از این پروژه می توانید اندازه یک شی را در یک تصویر یا یک فریم اندازه بگیرید. این ویژگی می تواند در توسعه برنامه های دید رایانه در مواردی که نیازی به اندازه گیری دستی یا فیزیکی نداریم ، مفید باشد.
رمزگذاری و احراز هویت مبتنی بر شبکه عصبی با استفاده از نقشه های آشفته: در این مقاله ، پارامترهای عملکرد رمزگذاری تصویر سطح بخار و رمزگذاری تصویر سطح بلوک مقایسه می شوند. بر این اساس ، یک الگوریتم احراز هویت ساده برای بررسی احراز هویت فرستنده و گیرنده ساخته شده است.
مبدل DC-DC High Gain با سلف های دوتایی: این پروژه رویکرد جدیدی برای مبدل ورودی سری موازی ورودی ورودی به عنوان راه حلی برای مبدل های ولتاژ بالا DC-DC در کاربردهای صنعتی مانند وسایل نقلیه الکتریکی ، لامپ های HID ، سلول های فتوولتائیک و DC ارائه می دهد سیستم های پشتیبان گیری.
یک مبدل پله پله با یک ماژول ضریب ولتاژ برای یک سیستم PV: یک مبدل مرحله ای با بازده بالا با ضریب ولتاژ در این پروژه برای سیستم های انرژی تجدیدپذیر ارائه شده است. ضریب ولتاژ حاوی خازن سوئیچ شده و سلف های اتصال ، افزایش گام به گام بالا را به دست می آورد.
یک مبدل بدون ترانسفورماتور Mosfet با بازده بالا برای کاربردهای میکرو اینورتر غیر ایزوله: در این پروژه ، یک مبدل کمتر از ترانسفورماتور تک فاز با استفاده از MOSFET برای راندمان بالا طراحی شده است. این اینورتر برای سیستم های تولید برق متصل به شبکه فتوولتائیک طراحی شده است.
شمارش و طبقه بندی خودکار خودرو: با استفاده از تکنیک های مختلف پردازش تصویر مانند تقسیم بندی ، تشخیص لکه ، تمایز قاب ، و غیره سیستم شمارش و طبقه بندی اتوماتیک خودرو در اینجا شرح داده شده است که می تواند برای نظارت و مدیریت پیشرفته ترافیک استفاده شود.
طراحی کارآمد منطقه فیلتر Fir با استفاده از ساختار متقارن: این تجزیه و تحلیل طراحی با هدف اجرای یک روش منطقه کارآمد برای فیلتر FIR با استفاده از ساختار ترانسپوز شده و متقارن انجام شده است. طرح پیشنهادی در نرم افزار MATLAB شبیه سازی شده است.
یک فیلتر متوسط ​​ترکیبی برای حذف سر و صدا در تصاویر دیجیتال: هدف اصلی این پروژه حذف است

source

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 5,097