loading...

سفارش پروژه دانشجویی

مهندسی کامپیوتر رشته ای است که چندین زمینه مهندسی برق و علوم رایانه ای مورد نیاز برای توسعه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را با هم ادغام می کند. امروز صنعت بسیار عصبانی است. برای دانشجویان و علاقه من

مهلایی بازدید : 68 یکشنبه 20 مهر 1399 زمان : 11:24 نظرات (0)

مهندسی کامپیوتر رشته ای است که چندین زمینه مهندسی برق و علوم رایانه ای مورد نیاز برای توسعه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را با هم ادغام می کند. امروز صنعت بسیار عصبانی است. برای دانشجویان و علاقه مندان ، برخی از پروژه های مهندسی کامپیوتر را از سراسر اینترنت انتخاب کردیم. اینها پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری ساده و جالب توجهی هستند در حالی که راه حلی ارائه می دهند که می تواند در سناریوهای واقعی به کار شما بیاید و به راحتی می توانید از آنها در پروژه سال آخر استفاده کنید.
پروژه های مهندسی کامپیوتر: آموزش کامپیوتر برای شناخت گربه ها

این آموزش مقدمه ای سطح بالا در زمینه یادگیری ماشین ارائه می دهد. برای درک نحوه کار یادگیری ماشین ، ما آموزش خود را با یک مثال ساده شروع می کنیم که چگونه کامپیوتر می تواند گربه ها را از حیوانات دیگر تشخیص دهد. همراه با این ، ما یک کد پایتون را از اجرای همان ارائه می دهیم.

این پروژه در آموزش کامپیوتر برای شناخت گربه ها در دسترس است
پذیرنده هوشمند با سیستم Smartlock

در این پروژه ، ما در حال توسعه یک سیستم امنیتی با استفاده از Raspberry Pi هستیم که به شما امکان می دهد بازدید کننده ای را ببینید در حالی که درب دفتر اصلی شما قفل شده است.

اگر در میانه جلسه ای در یک اتاق کنفرانس هستید و بازدید کننده ای درب منزل شما قرار دارد ، این سیستم اعلانی را با عکس بازدید کننده به عنوان ایمیل به تلفن هوشمند شما ارسال می کند. در صورت تأیید ، از تلفن همراه یا رایانه شخصی خود برای باز کردن قفل درب ورودی با استفاده از مرورگر وب استفاده می کنید.

این پروژه در Smart Receptionist With Smartlock System در دسترس است
سیستم مدیریت رویداد

سیستم مدیریت رویداد (EMS) یک برنامه تحت وب است. این برنامه از ثبت نام آنلاین و ارزیابی بازخورد برای برنامه های آموزشی رویدادها مانند بازی ها ، سمینارها و کارگاه ها پشتیبانی می کند. توسعه سیستم مدیریت رویداد تلاشی برای رفع مشکلات مدیریت فرم های ثبت نام ، فرم های بازخورد و ارزیابی بازخورد است.

هدف اصلی این نرم افزار ارائه یک راه حل مفید برای ذخیره ، مدیریت و تلفیق داده های ثبت نام و داده های بازخورد است.

این پروژه در سیستم مدیریت رویداد موجود است
سیستم اطلاعات پزشکی (MIS)

سیستم اطلاعات پزشکی (MIS) در زبان برنامه نویسی C ساخته شده است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات بیمار ، اطلاعات پزشکی و غیره را وارد کنند. سیستم این اطلاعات را در پرونده داده .DAT ذخیره می کند. کاربران می توانند این اطلاعات را جستجو ، به روز رسانی و حذف کنند. با وجود این که یک سیستم مبتنی بر DOS است ، کاربران می توانند با استفاده از ماوس تمام گزینه های منو را استفاده کنند.

این پروژه در سیستم اطلاعات پزشکی (MIS) موجود است
مدیریت شناسه منحصر به فرد

شماره UID شماره ای است که به دولت کمک می کند تا افراد را ردیابی کند و زندگی را برای شهروندان بسیار آسان تر می کند زیرا آنها مجبور نیستند هر بار که می خواهند از خدمات عمومی ، خصوصی و دولتی جدیدی استفاده کنند چندین سند ارائه دهند.

این سیستم مدیریت UID شامل مشخصات شخصی مانند نام ، جنس ، آدرس ، وضعیت تأهل ، عکس ، علامت شناسایی و بیومتریک اثر انگشت خواهد بود. UID برای تأمین امنیت بیشتر یک عدد عددی 12 رقمی است.

این پروژه در Unique ID Management در دسترس است
برنامه تحت وب برای تولید جدول زمانی خودکار

سیستم دستی تهیه جدول زمانی در کالج ها بسیار یکنواخت و وقت گیر است که نتیجه آن این است که یا معلمان یکسانی با بیش از یک کلاس در یک زمان پایان می یابند یا تعدادی از کلاس ها در یک کلاس با یکدیگر در تضاد هستند.

به منظور مقابله با چنین مشکلاتی ، یک سیستم مکانیزه با یک مولد جدول زمانی به کمک رایانه طراحی شده است.

این پروژه در برنامه تحت وب برای تولید جدول زمانی خودکار در دسترس است
پخش کننده موسیقی مبتنی بر احساسات

در این سیستم پیشنهادی ، بیان صورت استخراج شده به طور خودکار یک لیست پخش ایجاد می کند و در نتیجه تلاش و زمان انجام کار دستی را کاهش می دهد. آزمایش سیستم هم به مجموعه داده وابسته به کاربر (پویا) و هم به کاربر وابسته (استاتیک) انجام می شود. یک دوربین داخلی ویژگی های صورت را ثبت می کند.

این پروژه در Music Player مبتنی بر Emotion موجود است
پروژه های مهندسی کامپیوتر: سیستم مدیریت کتابخانه در C ++

سیستم مدیریت کتابخانه توابع اساسی کتابخانه را برای کمک به فعالیتهای روزمره کتابخانه به طور خودکار انجام می دهد. این برنامه از توابع مانند شماره ، بازگشت ، توابع اساسی جستجو برای یک کتاب خاص ، و غیره پشتیبانی می کند. همچنین اطلاعات مربوط به کتاب ها ، معلمان ، دانش آموزان را که در طی عملیات مختلف کتابخانه مورد نیاز است ، حفظ می کند.

هدف این نرم افزار ساختن سیستم کاربر پسند و کارآمد است.

این پروژه در سیستم مدیریت کتابخانه به زبان C ++ در دسترس است
سیستم تأیید اثر انگشت مخدوش

مطابقت اثر انگشت تحت تأثیر تحریف غیرخطی است که در اثر اثر انگشت در طی فرآیند دستیابی به تصویر وارد می شود. سیستم پیشنهادی در سه مرحله تطبیق اثر انگشت مطابق با هم ترازی ، خوشه بندی فازی و چارچوب طبقه بندی کار می کند.

این پروژه در سیستم تأیید اثر انگشت مخدوش موجود است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,062
  • بازدید کلی : 5,080