loading...

سفارش پروژه دانشجویی

علوم کامپیوتر طبیعی را معکوس می کند. در علم عادی ، جهانی به شما داده می شود و وظیفه شما کشف قوانین است. در علوم کامپیوتر ، شما قوانین را به کامپیوتر می دهید ، و این جهان را ایجاد می کند - آلن کی. کامپ

مهلایی بازدید : 54 یکشنبه 20 مهر 1399 زمان : 11:29 نظرات (0)

علوم کامپیوتر طبیعی را معکوس می کند. در علم عادی ، جهانی به شما داده می شود و وظیفه شما کشف قوانین است. در علوم کامپیوتر ، شما قوانین را به کامپیوتر می دهید ، و این جهان را ایجاد می کند - آلن کی. کامپیوتر همیشه انسان ها را مجذوب خود کرده است. انسان ها تکامل یافته اند و رایانه ها نیز پیشرفت کرده اند. در ابتدا ، آن را در یک اتاق قرار داده بودند و می دانید که فقط می توانید آن را با خود حمل کنید. کامپیوترها تکامل یافته و نیاز به مطالعه آن وجود دارد. دانشجویان از سراسر جهان ترجیح می دهند مهندسی کامپیوتر داشته باشند. بعضی اوقات ، آنها دشوار می دانند که چه پروژه هایی باید انجام دهند. پروژه همیشه نقش اساسی دارد. بنابراین ، در اینجا لیستی از پروژه های علوم کامپیوتر است که می توانید انجام دهید و به شما کمک می کند موضوع را حتی با کارآیی بیشتری درک کنید.

سیستم اطلاعات دانشجویی

سیستم اطلاعات جاوا را به عنوان جلوی خود و MS Acess را به عنوان سیستم ثبت پایگاه داده خود در نظر می گیرد. جاوا زبان کاربرپسندی است. سیستم عامل ها اجزای شی مانند دکمه ها ، دکمه ها ، زمینه های متنی ، دکمه رادیویی ، کامبوکس ، لیست ، تصاویر ، کادر تأیید را فراهم می کنند که می توانید به نحوه استفاده از این م componentsلفه ها مراجعه کنید. همچنین دارای پایگاه داده ای برای ذخیره اطلاعات هر دانش آموز است. این سیستم می تواند دانش آموزان را حذف ، ویرایش ، جستجو ، اضافه کند. این پروژه می تواند شامل علائم دانش آموز باشد. جزئیات مختلفی را می توان به پروژه اضافه کرد مانند جزئیات شخصی ، ترمینال gpa و غیره. شما می توانید با توجه به نیاز پروژه خود تغییراتی ایجاد کنید. با این حال ، اگر دانش اولیه در مورد ساختار داده و الگوریتم داشته باشید ، این پروژه از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

کتابخانه تولید تصویر بارکد

بارکد یک داده نوری و قابل خواندن از طریق ماشین است. این مقدار اطلاعات را محدود می کند. این اساساً برای شناسه پایگاه داده جسم paticular شناخته می شود. کتابخانه ابتدا داده ها را به یک سری 1s و 0s تبدیل می کند که میله ها و فضاهای عرض برابر را نشان می دهد. سپس این رشته از اطلاعات باینری به یک روش نقاشی ارسال می شود که آن را به تصویری که بارکد مورد نظر را نشان می دهد تبدیل می کند. روش ترسیم معمول است ، بنابراین می تواند روی همه نمادها اعمال شود.

                                                                                            

تصویربرداری تصویر

استنوگرافی روشی است برای پنهان کردن اطلاعات محرمانه ، با قرار دادن آنها در یک فایل صوتی ، تصویری ، تصویری یا متنی. این یکی از روش هایی است که برای محافظت از اطلاعات محرمانه یا حساس در برابر حملات مخرب استفاده می شود. این پروژه برای مخفی کردن اطلاعات در هر پرونده تصویری ساخته شده است. در این حالت ، کاربر از دو گزینه رمزگذاری یا رمزگشایی را انتخاب می کند. اگر کاربر رمزگذاری را انتخاب کند ، برنامه پرونده تصویر و پرونده اطلاعات را انتخاب می کند. این گزینه برای پنهان کردن اطلاعات و ذخیره تصویر است. اگر کاربر رمزگشایی را انتخاب کند ، برنامه به صفحه نمایش می دهد تا فقط پرونده تصویر را انتخاب کند. پس از انتخاب ، کاربر مسیر را برای ذخیره تصویر انتخاب می کند.

تفکیک خودکار زباله

ما زباله هایی تولید می کنیم که در بسیاری از دسته ها قرار می گیرند. این پروژه سعی می کند زباله ها را به عنوان پلاستیک ، فلز یا آلی دسته بندی کند. سیستم نظارت به نظارت بر روند جمع آوری زباله کمک می کند. تکنیک های مورد استفاده برای تفکیک زباله ها عبارتند از: -

    جداکننده های ترومل: -معمولاً از صنایع زباله جامد و معدنی استفاده می شود
    جداکننده های جریان گردابی: - از میدان مغناطیسی برای جداسازی فلزات از مواد زائد استفاده می کند.
    مرتب سازی سلف: - هادی های الکتریکی که از طریق میدان عبور می کنند ، این امواج را تغییر می دهند و یک کامپیوتر تفاوت سیگنال را برای هر ذره منفرد تشخیص می دهد ، که این امر امکان مرتب سازی دقیق ذرات با رسانای ضخامت 1 میلی متر را فراهم می کند.

 برد Arduino Uno کل سیستم را بهم متصل می کند. تمام قسمتهای دیگر مانند سنسورهای اولتراسونیک ، سنسور مجاورت القایی ، موتورهای DC ، دمنده و آهنربا الکتریکی با برد Arduino ارتباط دارند.

 

پخش کننده موسیقی مبتنی بر احساسات

پخش کننده موسیقی که متناسب با حال و هوای موجود آهنگ پخش می کند. وقتی شخصی غمگین است موسیقی روحانی پخش می شود. ون شخص خوشحال است که آهنگ های مهمانی را پخش می کند. یک ایده اساسی در مورد چگونگی انجام پروژه به شرح زیر است: -

    برای ضبط تصویر از دوربین فیلم برداری ، یک رابط بنویسید
    چهره را از آن جدا کنید
    ویژگی های صورت را استخراج کنید
    طبقه بندی کننده برنامه را با توجه به ویژگی ها آموزش می دهد
    یک برنامه موسیقی ساده انتخاب کنید
    برنامه موسیقی لیست پخش را بر این اساس مرتب می کند.

امنیت پوشه های رایانه

همه ما معمولاً رمزهای ورود رایانه های خود را ارائه می دهیم. ما خیلی به آن توجه نمی کنیم. با این حال ، افرادی که با آنها گذرواژه مشترک داریم می توانند اسناد ما را تغییر دهند.

    برای کشف دستگاه های بلوتوث واسط ایجاد کنید
    برای اهداف امنیتی ، آدرس MAC را از طریق گذرواژه تأیید کنید
    برنامه به محض شروع به کار کامپیوتر ، در روند رو به عقب اجرا می شود
    یک پوشه را به عنوان پوشه فعال انتخاب کنید.
    یک تایمر داشته باشید که محتویات انواع پرونده ها را در داخل پوشه بخواند.
    برای بررسی اتصال ، برنامه ظرف مدت پنج دقیقه پروتکل Handshake را اجرا می کند
     به محض ورود کاربر به کامپیوتر ، فایلهای موجود در پوشه را رمزگذاری می کند.
    همین روند تکرار می شود ،

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,071
  • بازدید کلی : 5,089