loading...

سفارش پروژه دانشجویی

تشخیص حالت چهرهپروژه تشخیص بیان صورت (FER) در C # ، Microsoft visual studio .net توسعه یافته است. تشخیص قوی حالت های صورت از تصاویر و فیلم ها به دلیل دشواری در استخراج دقیق ویژگی های عاطفی مفید ، هنوز

مهلایی بازدید : 58 یکشنبه 20 مهر 1399 زمان : 11:27 نظرات (0)

تشخیص حالت چهره

پروژه تشخیص بیان صورت (FER) در C # ، Microsoft visual studio .net توسعه یافته است. تشخیص قوی حالت های صورت از تصاویر و فیلم ها به دلیل دشواری در استخراج دقیق ویژگی های عاطفی مفید ، هنوز هم یک کار چالش برانگیز است. این ویژگی ها اغلب به اشکال مختلف مانند استاتیک ، پویا ، هندسی مبتنی بر نقطه یا شکل منطقه ای نشان داده می شوند.

این پروژه در تشخیص بیان صورت در دسترس است
سیستم اطلاعات دانشجویی

این سیستم اطلاعات دانشجویی با استفاده از جاوا به عنوان ادغام پایگاه داده Front-end و MS Access توسعه یافته است. این سیستم تمام اجزای شی object را در جاوا مانند دکمه ها ، قسمت های متنی ، دکمه رادیویی ، جعبه ترکیبی ، لیست ، تصاویر ، یک کادر تأیید دارد که می توانید در مورد چگونگی استفاده از این اجزا مراجعه کنید. این سیستم می تواند یک دانش آموز خاص را اضافه ، ویرایش / به روز رسانی ، حذف و جستجو کند.


این پروژه در سیستم اطلاعات دانشجویی موجود است
طراحی و اجرای سیستم درجه بندی امتحانی برای دبیرستان ها

محاسبه ، تدوین و درجه بندی نتایج دانشجو به صورت دستی و از طریق برخی از نرم افزارهای عمومی (بسته های غیر شل) زمان بر است ، مستعد خطا است. اینها همچنین عواملی بوده اند که باعث عدم موفقیت دانش آموزان می شوند. اغلب تأخیر عامل دیگری است.

این پروژه به دنبال تشویق استفاده از بسته های رایانه ای و برنامه های نرم افزاری سفارشی است که باعث بهبود دقت در نتایج دانشجویان و عملکردهای علمی می شود.

این پروژه در سیستم درجه بندی آزمون وجود دارد
پروژه های مهندسی کامپیوتر: نظارت از راه دور الکتروکاردیوگرام بر اساس اینترنت

این یک سرویس نظارت بر بیمار از راه دور در زمان واقعی از طریق شبکه جهانی وب (WWW) است. این به پزشکان اجازه می دهد تا بیمار خود را در سایت های از راه دور با استفاده از یک مرورگر وب محبوب کنترل کنند.

این پروژه در نظارت از راه دور الکتروکاردیوگرام موجود است
ناوبری عابر پیاده بر اساس نقشه سه بعدی و تعامل موبایل

بعدی در لیست پروژه های مهندسی کامپیوتر ، سیستم ناوبری عابر پیاده است. این بر اساس نقشه 3D و تعامل تلفن همراه است. در اینجا ، ناوبری عابر پیاده بر اساس نقشه های سه بعدی ، فن آوری های مورد نیاز و شرایط استفاده از آن را توصیف می کند.

در مرحله دوم ، ما مقایسه اثربخشی نقشه های 2D و 3D برای ناوبری توسط آزمایش های جستجوی جسم در شرایط خاص. نقشه های سه بعدی با و بدون بافت ، اندازه های صفحه نمایش مربوط به تلفن همراه و PDA (دستیار دیجیتال شخصی) است.

این پروژه در Navigation Navigation براساس نقشه سه بعدی و تعامل موبایل در دسترس است
استگانوگرافی تصویر

این یکی از پروژه های جالب در بین پروژه های مهندسی کامپیوتر است. این پروژه برای مخفی کردن اطلاعات در هر پرونده تصویری توسعه یافته است.

در این حالت کاربر باید برنامه را اجرا کند و دو گزینه رمزگذاری و رمزگشایی خواهد داشت. اگر کاربر رمزگذاری را انتخاب کند ، برنامه یک فایل تصویری ، پرونده اطلاعاتی و گزینه ای برای ذخیره فایل تصویر را انتخاب می کند. اگر کاربر رمزگشایی را انتخاب کند ، برنامه به صفحه نمایش می دهد تا فقط پرونده تصویر را انتخاب کند و مسیری را که کاربر می خواهد فایل مخفی را ذخیره کند ، می خواهد.

این پروژه در Image Steganography در دسترس است
سلول آموزش و استقرار

سلول آموزش و استقرار شامل تمام اطلاعات دانش آموزان است. این سیستم کلیه اطلاعات شخصی دانشجویان مانند مشخصات شخصی ، علائم کلی آنها ، مجموعه مهارتها و مهارتهای فنی آنها را که در CV برای ارسال به یک شرکت مورد نیاز است ، ذخیره می کند. این سیستم یک برنامه آنلاین است که در سراسر سازمان و خارج از کشور و همچنین با ورود به سیستم مناسب قابل دسترسی است.

این پروژه در Training and Placement Cell موجود است
پروژه های مهندسی کامپیوتر: سیستم استخدام آنلاین

استخدام آنلاین با هدف ایجاد یک سیستم فرآیند استخدام تحت وب و مرکزی برای HR Group برای یک شرکت است. برخی از ویژگی های این سیستم ایجاد جای خالی ، ذخیره داده های برنامه است. همچنین اجازه می دهد تا پروتکل های فرایند استخدام پایان یابد تا اینکه در نهایت متقاضی استخدام شود.

این سیستم استخدام آنلاین یک وب سایت آنلاین است که در آن متقاضیان کار می توانند خود را ثبت نام کرده و سپس در آزمون شرکت کنند. بر اساس نتیجه آزمون ، متقاضیان کار در لیست کوتاه قرار می گیرند.

این پروژه در سیستم استخدام آنلاین موجود است
یک سرویس قوی فشار به مکالمه برای شبکه های مش بی سیم

این مدل معماری و پروتکل یک سرویس PTT توزیع شده قوی برای شبکه های مش بی سیم را ارائه می دهد. این معماری از هر مشتری 802.11 با نرم افزار VoIP مبتنی بر پروتکل شروع جلسه (SIP) پشتیبانی می کند و مشارکت تلفن های معمولی را امکان پذیر می کند.

در مجموع ، گره های مش توهم یک کنترل کننده تماس شخص ثالث را فراهم می کنند ، مشتریان را قادر می سازد از طریق هر گره مش قابل دسترسی مشارکت کنند. هر گروه PTT مدیر کنترل کف منطقی خود را بسیار در دسترس و انعطاف پذیر در برابر تغییرات اتصال شبکه مانند خرابی گره ها و بازیابی ها و پارتیشن های شبکه و ادغام می کند.

این پروژه در سرویس Push-to-Talk قوی برای شبکه های بی سیم مش موجود است
سیستم شناسایی نفوذ شبکه مبتنی بر جاوا (IDS)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 1,143
  • بازدید کلی : 5,161