loading...

سفارش پروژه دانشجویی

6. Power World Simulator (نرم افزار نرم افزار مهندسی برق بصری)نمودار مدار شبیه ساز Power World شبیه ساز Power WorldPowerWorld Simulator یک بسته شبیه سازی سیستم تعاملی قدرت است که برای شبیه سازی عملکرد

مهلایی بازدید : 54 چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 0:05 نظرات (0)

6. Power World Simulator (نرم افزار نرم افزار مهندسی برق بصری)
نمودار مدار شبیه ساز Power World شبیه ساز Power World

PowerWorld Simulator یک بسته شبیه سازی سیستم تعاملی قدرت است که برای شبیه سازی عملکرد سیستم ولتاژ بالا در یک بازه زمانی از چند دقیقه تا چند روز طراحی شده است. این نرم افزار شامل یک بسته تجزیه و تحلیل جریان جریان بسیار موثر است که قادر به حل کارآمد سیستم های حداکثر 250،000 اتوبوس است.

عملکرد PowerWorld Simulator را می توان با افزودن افزودنی اضافی serveral به بسته شبیه ساز پایه افزایش داد. از این افزونه ها می توان برای محاسبه توزیع شده استفاده کرد و به این ترتیب تأثیر جریان های القایی مغناطیسی (GIC) ، پردازش توپولوژی یکپارچه ، جریان بهینه توان ، پایداری گذرا ، پایداری ولتاژ (PVQV) و موارد دیگر را اضافه کرد.
7. PSCAD (نرم افزار تجزیه و تحلیل گذرا الکترومغناطیسی)

PSCAD یک بسته نرم افزاری مهندسی برق برای تحلیل گذرا الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت است. توسط Manitoba Hydro Int توسعه داده شده است. Ltd. بر اساس شعار "اگر می توانید آن را ببینید ، می توانید آن را شبیه سازی کنید

با تکامل سیستم های قدرت ، نیاز به ابزارهای شبیه سازی دقیق و بصری اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند. با استفاده از PSCAD / EMTDC ™ می توانید سیستم های خود را با سهولت بسازید ، شبیه سازی کرده و مدلسازی کنید ، و امکانات بی حد و حصر شبیه سازی سیستم قدرت را فراهم کنید. شامل یک کتابخانه جامع از مدل های سیستم ، از عناصر منفعل ساده و توابع کنترل گرفته تا ماشین های الکتریکی و سایر دستگاه های پیچیده است.

PSCAD از بیش از 30 سال تحقیق و توسعه مداوم بهره مند شده است. ما از ایده ها و بازخورد پایگاه جهانی کاربران خود الهام گرفته ایم. این فلسفه به استقرار PSCAD به عنوان محبوب ترین بسته شبیه سازی گذرا در سیستم قدرت امروزی کمک کرده است.
8. PSS / E (یک نرم افزار مهندسی برق برای شبیه سازی سیستم قدرت)

PSSE توسط مهندسان برنامه ریزی و عملیات ، مشاوران ، دانشگاه ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. PSSE به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از توابع آنالیز ، از جمله جریان برق ، دینامیک ، اتصال کوتاه ، تجزیه و تحلیل اقتضائات ، جریان بهینه قدرت ، پایداری ولتاژ ، شبیه سازی پایداری گذرا و موارد دیگر را انجام دهید.
شبیه ساز سیستم قدرت برای مهندسان
9. LabVIEW (طراحی رابط و HMI)

LabVIEW (Laborartory Virtual Instruments Engineering Workbench) یک نرم افزار مهندسی سیستم برای برنامه هایی است که نیاز به آزمایش ، اندازه گیری و کنترل با دسترسی سریع به بینش سخت افزاری و داده ای دارد.

نرم افزار LabVIEW یک رویکرد برنامه نویسی گرافیکی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تمام جنبه های برنامه خود را از جمله پیکربندی سخت افزار ، داده های اندازه گیری و اشکال زدایی را تجسم کنید. این تجسم ادغام سخت افزار اندازه گیری از هر فروشنده ، نمایش منطق پیچیده روی نمودار ، توسعه الگوریتم های تجزیه و تحلیل داده ها و طراحی رابط های کاربری مهندسی سفارشی را ساده می کند.

برای کنترل در زمان واقعی ، LabVIEW بهترین ابزار موجود در بازار است. این می تواند با چندین دستگاه ارتباط برقرار کند تا داده ها را از حسگرها و محرک های کنترل بر اساس داده های پردازش شده بدست آورد.
10. Keil uVision

برای طراحی و آزمایش سیستم های جاسازی شده ، از میکروکنترلرها به طور گسترده ای برای ابزارهای الکتریکی کنترل استفاده می شود. Keil uVision یک راه حل همه در یک برای برنامه ریزی دستگاه های تعبیه شده ارائه می دهد.

μVision IDE مدیریت پروژه ، محیط زمان اجرا ، امکانات ساخت ، ویرایش کد منبع و اشکال زدایی برنامه را در یک محیط قدرتمند واحد ترکیب می کند. μVision آسان برای استفاده است و توسعه نرم افزار تعبیه شده شما را تسریع می کند. μVision از چندین صفحه پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پنجره های جداگانه را در هر نقطه از سطح بصری ایجاد کنید. μVision Debugger یک محیط واحد را فراهم می کند که در آن می توانید کد برنامه خود را آزمایش ، تأیید و بهینه کنید. اشکال زدایی شامل ویژگی های سنتی مانند نقاط شکست ساده و پیچیده ، پنجره های ساعت و کنترل اجرای است و دید کاملی را برای وسایل جانبی دستگاه فراهم می کند.
کلمات نهایی

همچنین ممکن است بخواهید با استفاده از Matlab / Simulink و LabVIEW یک مطالعه موردی از طراحی کنترل کننده دیجیتال در زمان واقعی را بخوانید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش ویدیو و توضیحات پروژه در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در فیس بوک پیدا کنید. نظرات خود را در بخش نظرات به ما بدهید.

شما چند ایده دیگر برای نرم افزار مهندسی برق دارید ، آنها را در نظرات ذکر کنید و به ما بگویید چه چیزی بدست آورده اید.

برای دریافت آخرین مقالات در صندوق ورودی خود ، در وبلاگ مشترک شوید....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 1,144
  • بازدید کلی : 5,162